Monday 5 March 2012

DATOK KADIR SHEIKH FADZIR DI ANIAYA

KENAPA PERLU SIDANG MEDIA:  
Manusia Mati Meninggalkan Jasa


UMNO Kulim-Bandar Baharu dlm sidang media nya ptg tadi menyatakan betapa bhg ini tetap berdiri teguh dibawah kepimpinan YAB PM dan TPM, mereka juga menzahirkan sentiasa bersedia berkhidmat penuh ikhlas demi perjuangan mulia UMNO.

PAK PELANDOK: TAK SESIAPAPUN NAFIKAN PEKARA INI,,,DAN TAK PERNAH PUN MENUDUH ATAU PERTIKAI SOKONGAN DAN KESETIAAN UMNO BHG INI.

Kenyataan media itu lagi...yg dibacakan oleh Timbalan Ketua Bahagianya  , dng nada marah menegaskan bahawa bhg ini merasa kesal dan terkilan kerana banyak kenyataan negatif dilontarkan kepada mantan menteri Penerangan ini tanpa ada mana=mana pemimpin atasan yg cuba menemui dan mendapatkan penjelasan sebenar......Sebaliknya beberapa individu yg baru menyertai `gelombang BN' spt Angkasa dan parti KITA telah melabelkan mantan ketua bahagian ini dengan begitu keras.

PAK PELANDOK: NAMPAK SANGAT BAHAGIAN INI MASIH `FANATIK' MEMPERTAHAN DAN MEMBELA BEKAS KETUA BAHAGIAN MEREKA INI. PADAHAL BUKAN PIHAK LAIN YG MEMULAKAN ISU DAN KONTROVESI MEMALUKAN INI........SEBALIKNYA DATO KADIR SENDIRI YG MEMBUKA TEMBELANG DAN MENCETUSKAN ISU INI TERLEBIH DAHULU.


SIAPA MAKAN NANGKA...DIA YG KENA GETAHNYA.......SUDAH GAHARU CENDANA PULA.........

1 comment:

Anonymous said...

NI org kulim la.. aku dah meluat tgk UMNO KBB dopk backing Pak Kadiaq.. Datuk Hussin dok backing sebab dia dok jadi tadah mulut ngan Pak Kadiaq dului.. Massyuuuuk punya hal ni,..

Sejarah Kedah

Sejarah Kedah
Peta bertarikh 1730 ini menunjukkan Empayar Benua Islam Siam Nagara Kedah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails