Saturday 15 February 2014

KAJANG : ANWAR HANYA LAYAK LAWAN NALAKARUPAN



Kajang semakin panas...sepanas cuaca yang membahang kepala...sepanas kepala Anwar Ibrahim, yg hari2 siang malam pulon kempen di Kajang.

Dia tak peduli dah tentang peraturan SPR, yg melarang kempen sebelum waktunya...dia peduli apa...undang-undang dan peraturan dibawah kakinya sahaja...dia bukan peduli tentang peraturanke...mahkamahke..perlembagaanke....yang utama adalah nafsu...dendam dan impiannya semata-mata.

Dia peduli apa tentang denggike...air yg terputus bekalanya...empangan yg kering...ketegangan yang semakin meningkat...Islam sentiasa dihina..Melayu semakin dipermainkan...Anwar peduli apa....

Yg ada dalam otak kepalanya hanya PRK....Kajang,,MB Selangor dan Putrajaya sahaja...sebab itulah dia bermatian siang malam turun ke Kajang...nampak sangat dia tak ada kerja lain.....

Maka PAK Pelandok mencadangkan pada BN....usah diletak calon di Kajang ini...biarkan Anwar berlawan dng Nala dan Zaid Ibrahim sahaja....itu baru setaraf dan adil.....Anwar tak setaraf dan tak layakpun unt digandingkan bertanding dgn BN.

Lagipun tak ada faedahpun BN nak turut serta...menang tak bawa apa manafaat..kalah pula jadi bahan cercaan Anwar dan puak2nya sahaja. Ketepikan soal moral dan imej....Imej BN tetap elok dan terpelihara...sama je seperti sekarang ni..walaupun tak menyertai PRK Kajang.

Biar Anwar letih, mengah dan terjelir lidahnya sendirian...biarkan Anwar terbeliak mata terkejut kerana BN tak sudi bertanding dengannya....baru dia tahu rupa-rupanya taraf dia cuma sesuai dan layak dengan Nala dan Zaid sahaja.

Biarkan luncai terjun dengan labu-labunya...biarkan...biarkan. 

No comments:

Sejarah Kedah

Sejarah Kedah
Peta bertarikh 1730 ini menunjukkan Empayar Benua Islam Siam Nagara Kedah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails