Wednesday 3 November 2010

NIK AJIS HULUR RM DI GALAS

PAS DAN DAP SAUDARA KEMBAR

Nik Ajis dan Kit Siang saudara kembar ataupun memang bersaudara.......jika dah bersaudara dah tentu `Umar Abd Aziz' si Guan Eng di Pulau Pinang tu anak saudara Nik Ajis juga......patutlah selalu kod `Khalifah Umar Abd Aziz'....yang sebenarnya Guan Eng nak sebut MB Nik Ajis la tu......

Jika Nik Ajis dah sama `sehati sejiwa' ngan Kit Siang dan Guan Eng.......maka bermakna PAS pun sama je lah dengan DAP......sama dari segi perjuangan.....semangat......falsafah dan etika. 

Jika tak sama......kenapa Nik Ajis hulur-hulur semasa kempen PRK di Galas semalam.......Nik Ajis nak bayar tambang pengundi luar yg baik ke Galas...........bukankah perbuatan itu sama ngan apa yg Guan Eng buat di Pulau Pinang dulu........hulur bantuan hari raya kepada penduduk miskin guna wang judi dari Kelab Lumba Kuda.

Nik Ajis rampas tanah Orang Asli dan Melayu di Gua Musang......anak Kit Siang rampas tanah Melayu di Pulau Pinang..........sama la tu.....macam `Belanda minta tanah'  la pula.....memang sehati sejiwa dan bersaudara mereka ni kan .........

Lebih dahsyat lagi.....betapa Nik Ajis dan Kit Siang yang bersaudara ini.........bertindak serupa terhadap saudara dan ahli UMNO.......Nik Ajis kata ahli UMNO kafir........semalam pula Kit Siang juga berkata di Galas bahawa UMNO kafir. Hebat Tok Guru ini dan saudaranya ulamak HARBI sehingga sanggup mengeluarkan fatwa mengkafirkan umat Islam yg tak sebulu dengan perjuangan sempit dan merbahaya ini.


Maka genaplah rangkaian tiga bersaudara ini apabila seorang yang sentiasa berusaha menghancurkan maruah dan harga diri bangsa bersekongkol erat. Nik Ajis......Kit Siang dan Anwar merupakan `three sturgers' dan pelawak nombor satu yang paling merbahaya terhadap masa depan agama......bangsa dan tanahair.  

Duhai saudaraku semua....rakyat Malaysia yang tercinta ini......terutama para pengundi di Galas dan Batu Sapi.........renung dan fikirkanlah pekara ini.......tetapkan sokongan seperti yang telah di suarakan untuk BN..........kerana undi itu memang mudah tetapi kesan dan akibatnya amat parah.    

No comments:

Sejarah Kedah

Sejarah Kedah
Peta bertarikh 1730 ini menunjukkan Empayar Benua Islam Siam Nagara Kedah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails