Wednesday 19 August 2009

PELAKON TERBAIK FILEM INDIA



CROOK TERBAIK FILEM PKR
GOPALAKRISNAN MENGATASI MGR, SIVAJI, RAJINI KHAN & NAMBIAR


Gobalakrisnan, Ahli Parlimen PKR Padang Serai muncul sebagai pelakon paling hebat semasa Penamaan Calon Permatang Pasir pada 17 Ogos lalu.

Dengan membawa watak gangter, licik dan jahatnya........lakonon dan sandiwaranya hari itu paling berkesan dan berjaya sekali........

Lakonannya berjaya mengalahkan pelakon hebat India seperti MGR, Sivaji, Rajini Khan, Kamal Hasan, Prabu malah mengatasi crook tersohor India Nambiar.

Dengan tingkah laku menjerit.....mendesak......melawan.....menampar......mengheret.....terjatuh dan terlondeh seluar........begitu realistik sekali.......dan yang paling fantastik ialah lakonan tercedera........tak mampu berjalan serta tangan yang patah.

Lakonan wakil rakyat ini boleh di beri award atau anugerah yakni pelakon paling hebat sandiwara dan pembohonganya.

Seorang wakil rakyat yang begitu gagah dan ganteng.......yang suka menentang segala peraturan dan undang-undang.......yang begitu keras dan degil membantah dan melawan pihak berkuasa........tiba-tiba boleh terjelepuk jatuh dan patah pula tangannya......hairan sungguh betapa rapuh dan lembiknya tulang belulang pelakon lasak dan stund man PKR seorang ini.

Maka terfikirlah Pak Pelandok.......betapa hina dan rendahnya mertabat....maruah dan harga diri seorang wakil rakyat........jika peranan dan sikapnya hanya untuk menagih publisiti dan perhatian murah seperti ini........wakil rakyat yang jelas dilihat begitu angkuh.......sombong dan biadap terhadap penjawat awam yang menjalankan tugas.......hanya demi meraih publisiti murah dengan gelagat samseng dan hina seperti itu demi politik picisan semata-mata.

Satu dunia melihat.......bagaimana wakil rakyat ini yang merancang dan memulakan sandiwara jalanan itu.......beliau berada dikawasan yang tidak dibenarkan (luar pagar)........mengunakan hearler melaungkan kata-kata kesat dan membangkitkan semangat penyokongnya......ingkar kepada arahan pihak berkuasa.......berdegil arahan dan yang paling trajis, brutal dan hina ialah menampar anggota polis yang bertugas.

Apakah begitu wakil rakyat yang dikehendaki di negara ini......adakah wakil rakyat yang bertindak seperti samseng dan biadap.......yang tak pernah menghormati dan mematuhi peraturan dan undang-undang yang rakyat dan negara ini mahukan........apakah watak dan sikap sebegitu yang perlu ada pada wakil rakyat yang boleh diharapkan untuk membela rakyat dan membangun negara serta menjaga keharmonian dan kesejahteraan rakyat serta negara.

Hari ini....selepas dua hari........cari dan lihatlah sendiri........bagaimana hari ini pelakon handal ini tidak lagi berbalut tangan dan tidak lagi berada di atas wheel chair.......malah begitu sihat dan gagah berceramah disegenap ceruk Permatang Pasir dengan tangan yang tinggi menujah dan menunjuk langit.

Maka tepatlah wakil rakyat ini di gelar `pelakon hebat' yang sewajarnya diberi award dengan lakonan palsu dan hinanya......malah sewajarnya jugalah semua pengundi di Padang Serai berbangga dengan wakil rakyat yang mereka pilih.......yang sebenarnya adalah seorang pelakon hebat yang bertopeng seribu........sedangkan kawasan Padang Serai kini semakin naif dan berserabut dengan seribu satu masalah seperti timbunan sampah.......lalat dan penyakit yang semakin melimpah........kesusahan yang amat menghimpit.......jenayah ragut......pecah rumah dan dadah yang semakin meningkat dan amat mencemaskan.......malah seribu satu lagi masalah yang gagal diselesaikan seperti janji hebatnya semasa kempen pilihanraya umum dahulu.

`Tahniah' Gobalakrisnan dan syabas pengundi Parlimen Padang Serai. Fikirlanlah dengan mata hati para pengundi Permatang Pasir sekelian.............

6 comments:

Anonymous said...

bagus. kita harus mengucapkan tahniah kepada gobalaks yang biadap dan tidak berakal ini. Calon PKR yang paling bodoh setakat ini sehingga sanggup bertindak kasar terhadap polis.

Gobalaks ni memang terkenal dengan taktik publisiti murahan. Tapi saya tidak rasa yang beliau layak diberikan award sebagai pelakon terbaik.

Rakyat sekarang bukannya bodoh dan mudah diperbodohkan. Setakat pergelutan yang dimulai oleh tindakan sendiri tidak mungkin akan menyebabkan tangan patah dan kecederaan dalaman. beliau sendiri yang melawan dengan kasar dan provok pihak polis supaya mengerjakannya.

Mana-mana media yang memutar belit kenyataan ini terutamanya media pembangkang memang berniat jahat dengan bertujuan ingin mencalar maruah polis. Betapa terkutuknya perbuatan setan2 yang berselindung disebalik nama YB dan muka2 yang tidak bersalah itu.

Orang muda sekarang tidak mudah terperdaya, hanya mereka yang kurang pengetahuan dan yang mudah merasa simpati dengan lakonan tidak berprestij itu akan terpedaya sepenuhnya.

Dari situ kita boleh lihat betapa biadap dan kasar dan samsengnya pemimpin pakatan rakyat yg dipilih oleh penduduk dikawasan mereka yang kini nasib mereka tidak dipedulikan oleh Gobalaks.

Insya-Allah permatang pasir kali ini akan diambil semula oleh kerajaan Barisan Nasional.

Rakyat Didahulukan, Pencapaian Diutamakan!

lagenda said...

Salam Ziarah....

Sokong Pak Pelanduk dan Media Cyber.Ahli Parlimen bodoh ni memang tak layak jadi wakil rakyat pelakon boleh la.Memang malang la pengundi-pengundi Padang Serai yang dok ngundi dia .Kepada Pengundi permatang Pasir adakah anda nak cari seorang pelakon atau seorang wakil rakyat...Pilihlah dengan bijaksana

Bicara Luncai said...

Tu la bangsa India ....buat perangai tak senonoh konon nak tarik perhatian orang yang dia bagus. Orang macam tu tak layak jadi rakyat malaysia. suruh dia balik India saja...kalau nak buat perangai macam budak kecik nak gula-gula.

Pak Pelandok said...

Media Cyber, Lagenda Baling & Bicara Luncai........

Pak Pelandok setuju amat dengan apa yang tuan-tuan katakan......terima kasih.

Begitulah jika Kaduk dah naik junjong dan akhir zaman ini pemimpin bukan lagi bercirikan moral...etika dan nilai kepimpinan mulia dan terpuji.

panglima_sepat said...

pak pelandok, salam perkenalan dari saya..
mengenai go-bala ni dia memang kurang ajar, mencabar PDRM, PDRM bermaksud Polis Di Raja Malaysia.
Go-bala seolah mencabar raj dan orang melayu..
Belaiu kini dicalonkan sebagai pelakon lelaki terbaik sama taraf dengan Wong Chuan How, Ronnie Liu dan Hassan Ali.
Anugerah pengarah terbaik mungkin Arwah Jasmin tak menang tahun ni sebab ANWAR BERAHIM lebih layak..
Pelakon arahan ANWAR BERHIM bukan saja berlakon untuk masuk TV tapi life dan Dapat meraih simapati orang..

http://sepatcyber.blogspot.com

panglima_sepat said...

pak pelandok, salam perkenalan dari saya..
mengenai go-bala ni dia memang kurang ajar, mencabar PDRM, PDRM bermaksud Polis Di Raja Malaysia.
Go-bala seolah mencabar raj dan orang melayu..
Belaiu kini dicalonkan sebagai pelakon lelaki terbaik sama taraf dengan Wong Chuan How, Ronnie Liu dan Hassan Ali.
Anugerah pengarah terbaik mungkin Arwah Jasmin tak menang tahun ni sebab ANWAR BERAHIM lebih layak..
Pelakon arahan ANWAR BERHIM bukan saja berlakon untuk masuk TV tapi life dan Dapat meraih simapati orang..

http://sepatcyber.blogspot.com

Sejarah Kedah

Sejarah Kedah
Peta bertarikh 1730 ini menunjukkan Empayar Benua Islam Siam Nagara Kedah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails