Wednesday 24 December 2008

BAHANG KUALA TERENGGANU BERMULA

SALAM DARI KUALA TERENGGANU

Pak Pelandok kini sedang menjalani misi khas di Kuala Terengganu.

Bahang Pilihanraya kecil mulai terasa. Jentera parti terutama BN dan PAS kian kerap bermesyuarat mengatur starategi dan jentera.

Calon BN telah di tetapkan, hanya PAS sahaja yang akan mengumumkan calonnya pada 1 Januari ini. Kemungkinan besar ialah Dr. Syed Azman, Adun Batu Buruk akan terpilih.

Jika benar, nampakanya PAS pun sudah kehakisan calon. Dah jadi wakil rakyat DUN pun, kini nak bolot kawasan Parlimen pula. Habis tu... manala ada masa nak jaga pengundi dan kawasan. Asyik ceramah saja le..........

Kesibukan Kuala Terengganu semakin terasa, jalan raya kian sibuk, `parking' mulai payah di cari, harga makanan dan minuman mulai melambung, bayangkan segelas teh tarik berharga RM 1.50 sen. Lebih mahal dari Pulau Pinang dan Kuala Lumpur yang cuma RM 1.20 sen sahaja.

Rumah-rumah kosong mulai menerima tempahan, harga di tetapkan untuk tempoh sepanjang pilihanraya ini di teta[pkan dengan amat tinggi sekali, antara RM 800.00 hingga RM 6,000.00.

Hebat Kuala Terengganu dan pengundinya meraih kemeriahan pilihanraya ni.......

Ok. jumpa Pakm Pelandok lagi selepas ini.......

6 comments:

petrokoxi said...

Laoyen kembali lagi dengan kemunculan aimingzi,semuga misi Pak Pelandok di Kuala Terengganu berjaya dengan cemerlang pastikan kemenangan BN, pastikan tindak tanduk PAS hanya khayalan dan mimpi saja, jadikan BN realiti yang sebenarnya. Agi idup agi ngelaban!

petrokoxi said...

Laoyen muncul kembali dengan aimingzi dipersada, buat Pak Pelandok selamat berjuang di K.Terengganu, jangan biarkan BN kalah, pastikan PAS kecundang, gunakanlah pengalaman Pak Pelandok di gelanggang biar PAS menitis kesepian, agi idup agi ngelaban!

petrokoxi said...

Pak Pelandok, Laoyen kemabali lagi dengan Aimingzi dipersada.Selamat berjuang di K.Terengganu,pastikan kehebatan BN berterusan biarkan PAS kecundang. Gunakan pengalaman sebenarnya Pak Pelandok di gelanggang agar PAS menitis air mata. Agi idup agi ngelaban!

Anonymous said...

Salam hormat buat Pak Pelandok di Kuala Terengganu, Laoyen muncul kembali dengan AiMingZi dipersada. Teruskan perjuangan anda dengan kemenangan yang besar, Agi idup agi ngelaban!

petrokoxi said...

A'kum,Laoyen kembali lagi dengan AiMingZi dipersada. Teruskan perjuangan & misi Pak Pelandok di K.Terengganu, semuga berjaya, jangan biarkan BN kecundangan tegakkan kembali kegemilangannya. Agi idup agi ngelaban!

petrokoxi said...

Laoyen kembali lagi dengan AiMingZi dipersada, Semuga misi Pak Pelandok di K.Terengganu berjaya dengan cemerlang, pastikan kemenangan besar BN, Agi,idup agi ngelaban! jangan gentar....

Sejarah Kedah

Sejarah Kedah
Peta bertarikh 1730 ini menunjukkan Empayar Benua Islam Siam Nagara Kedah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails